Συνέλευση
Η Συνέλευση, που είναι το ανώτατο διοικητικό όργανο του Τμήματος, συγκροτείται από τα μέλη ΔΕΠ, έναν εκπρόσωπο των Ε.Τ.Ε.Π. και τους εκλεγμένους εκπροσώπους των φοιτητών. Στη Συνέλευση προεδρεύει ο Πρόεδρος του Τμήματος που εκλέγεται με διετή θητεία.